Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





Over Tool Specialist

Een klein team dat een grote webshop met liefde en toewijding voor gereedschap beheert.

Wat visitors are saying:

Leuke website, vond ik alles wat ik zocht (na enige tijd).
Andre Moore
Geweldige service! Het pakket kwam netjes verpakt aan.
Peter Mary
Mooie website, wat een enorme hoeveelheid gereedschappen!
Jeroen Verm
Ik heb een paar dagen moeten wachten, jullie zijn niet erg snel.
Verhaagen
 
 
Navigation

Verzending: hoeveel kost het en hoe lang duurt het?

De kosten zijn afhankelijk van het land waarnaar u wilt dat wij de bestelling opsturen. Het duurt meestal 4-7 dagen om de goederen te leveren, afhankelijk van het land waar de zending naar toe gaat.
Bezoek onze Verzend- & betaalmogelijkheden pagina voor meer informatie.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar 16 landen: bekijk de vlaggetjes op ons logo of bekijk onze Verzend- & betaalmogelijkheden pagina.

Wat is jullie retour procedure?

Wanneer een product niet gebruikt of beschadigd is kunt u terugsturen als u ons binnen 14 dagen na ontvangst van het product op de hoogte brengt.
Gebruik a.u.b. het contact-formulier om contact met ons op te nemen en geef daarbij uw ordernummer door en welke items u wilt retourneren.

Het product is stuk, wat nu?

Neem dan contact met ons op (zie onderste vraag) met uw ordernummer en beschrijving van het probleem, wij zullen u dan verdere instructies geven.

Wat zijn jullie betaalmethoden?

U kunt betalen met Paypal, Sofort Banking, Bank Transfer (overmaken via de bank), Mister Cash (België), Giropay (Duitsland), and iDeal (Nederland).
Bekijk de Verzend- & betaalmogelijkheden pagina (tweede tabje) voor meer informatie.

Als een product op voorraad is, wat betekend dat?

De voorraad is een optelling van voorraden in verschillende magazijnen. Het is dus mogelijk dat het product uit een magazijn in Engeland moet komen waardoor het toch een paar dagen duurt voor we kunnen uitleveren.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd en is er Track & Trace?

Wanneer uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een e-mail met een Track & Trace link, zodat u uw zending kunt volgen. We maken gebruik van DPD als pakketdienst in Europa behalve in Nederland waar Post.nl wordt gebruikt.

Heeft u een winkel waar ik de producten kan zien en voelen?

In het algemeen is dit niet mogelijk. We hebben een magazijn en kantoor in Nederland, maar u kunt deze alleen bezoeken als uitzondering, na het maken van een afspraak.

Moet ik me registreren voor ik kan bestellen?

Nee er is geen noodzaak om te registreren, kunt u gewoon winkelen en uw bestelling plaatsen.
Bij de checkout is de standaardinstelling dat u de kassa als gast bezoekt, dus als u dat niet wilt wordt u niet als zodanig geregistreerd.
Maar we hebben natuurlijk wel uw adres, e-mailadres en telefoonnummer nodig om uw bestelling goed te kunnen uitvoeren.
Als u een account wilt aan te maken bij ons kunt u dit doen door simpelweg het vakje bij de kassa aan te vinken of klik op de link "Maak account" in het menu bovenaan.

Wat is uw privacy beleid?

We doen ons uiterste best om uw gegevens te beschermen en zullen uw gegevens nooit aan derden verkopen of doorgeven.

Hoe kan ik contact met u opnemen?

Bezoek a.u.b. de contact pagina en vul het formulier in.
U kunt ons ook bereiken via e-mail of telefoon, deze zijn ook te vinden op de contact pagina.